tiistai 23. syyskuuta 2014

Onnellisuus on yhtä helposti katkeavaa kuin hämähäkinseitti

Miks en voi vaan irti päästää
Oot muuttunu, en enää edes tunne sua
Susta on tullu kaukainen, erilainen
Miks silti välitän ja kaipaan?
Mulla oli mahollisuus, ja elämäni onnellisin hetki sun kanssas
Sit sä päätit kertoa totuuden
Joka murskas mut
Et ollutkaan rakastanut mua
Olit valehellut jopa itelles
Sillon se oli helpotus
Mutta sitten tajusin tosissani että mä menetin sut
Se oli kauheinta aikaa koko mun tähänastisen elämäni aikana
Halusin olla sama ilonen tyttö niin kun ennen, mutta en pystynyt
Nyt asiat on paremmin
Mut silti, aina joskus kaipaan sua
Kun katon sun kuvias, mä haluan takas ne hetket
Nyt ne on menny ja mä menetin ystävän.
Etkä sä edes välitä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

© Teresa, palvelun tarjoaa Blogger.